Klientu apkalpošanas nodaļas vadītājs Latvijā

 

Basic Information

Job Type:
Permanent

Full time / part time:
Full

Deadline:
31.01.2020

Location:
Rīga

kurš uzņemsies atbildību par Baltijas mēroga klientu apkalpošanas nodaļu

Par vakanci:

Mēs meklējam uz iniciatīvām, biznesu un klientiem orientētu Klientu apkalpošanas nodaļas (Zvanu centra) vadītāju darbam Rīgā.Tu būsi atbildīgs par skaidras struktūras izveidi, darbinieku atlasi, apmācību un vadību, zvanu plūsmas vadību, pārdošanas rezultātu uzlabošanu un efektīvu pārdošanas procesu izveidi, klientu apmierinātības noskaidrošanu un analīzi, rezultātu analīzi un atskaišu iesniegšanu. Tu sadarbosies ar citiem uzņēmuma vadības komandas locekļiem iekšējo politiku, procedūru izveidē darbam ar klientiem. Iespējams, sākumā tev būs jāpiedalās kādā stratēģiskā projektā, kas saistīts ar klientu pieredzi Baltijas valstīs

Par Tevi:

Tev jābūt proaktīvam un progresīvi domājošam, lai varētu vadīt pārmaiņas savā struktūrvienībā! Tev jābūt ļoti orientētam uz rezultātu un jāmāk diezgan labi pielāgoties tavām dažādajām lomām, lai tu varētu virzīt idejas uz to realizēšanu. Tu proti radīt labu atmosfēru sev apkārt un vadīt komandu ambiciozo mērķu sasniegšanai.

Nepieciešamās pamatprasības:

  • 2-3 gadu darba pieredze zvanu centrā
  • Pieredze finanšu sektorā, lielā uzņēmumā vai konsultāciju jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Zināšanas par dažādiem procesiem, pārdošanas vadīšanu Klientu apkalpošanas nodaļā / zvanu centrā un pastāvīgu uzlabojumu metodikām tiks uzskatītas par priekšrocību.
  • Darba pieredze starptautiskā uzņēmumā tiks uzskatīta par priekšrocību.
  • Biznesa partnerības prasmes, spēja veidot attiecības un sadarboties ar kolēģiem gan savā komandā, gan visā uzņēmumā
  • Ar izteiktu iniciatīvu apveltīta uz rezultātiem orientēta personība
  • Ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos) un labas krievu valodas zināšanas.

Mēs piedāvājam:

  • Uz vērtībām balstītu korporatīvo kultūru
  • Labu darbinieku motivācijas komplektu un uzņēmuma priekšrocības
  • Sadarbību, kas balstīta uz augstiem ētikas standartiem un vērtībām

Lūdzam nosūti savu CV un pieteikuma vēstuli latviešu un angļu valodā uz cv@gjensidige.lv līdz 2019. gada 29.janvārim. Mēs sazināsimies tikai ar izvēlētajiem kandidātiem.

Konfidencialitāte garantēta. I

Pamata darba alga no EUR 1622 līdz 1946 (bruto) mēnesī. Papildus darbiniekiem tiek piedāvāta mainīgā atalgojuma daļa un dažādi labumi, piemēram, ziemas atvaļinājums, veselības un dzīvības apdrošināšana, apmaksāta brīvdiena dzimšanas dienā un daudzi citi.

Informāciju par pretendentu personas datu apstrādi jūs variet atrast šeit: www.gjensidige.lv/par-mums/kompanija/karjera

Īsi par Gjensidige

Gjensidige ir Ziemeļvalstu vadošā nedzīvības apdrošināšanas kompānija ar 200 gadu pieredzi un administrāciju Norvēģijā. Vairāk nekā 4000 darbinieki, no kuriem 700 jau 10 gadus ir nodarbināti visās trīs Baltijas valstīs, aizrautīgi strādā, lai nodrošinātu nozarē labāko klientu apkalpošanu.