Nelaimes gadījumu un ceļojumu apdrošināšanas produktu vadītājs/a – risku parakstītājs/a

 

Īsa informācija par vakanci:

Darba laiks:
Pilna laika

Pieteikšanās termiņš:
26.02.2017

Darba vieta:
Rīga

ADB “Gjensidige” Latvijas filiāle meklē Nelaimes gadījumu un ceļojumu apdrošināšanas produktu vadītāju – risku parakstītāju

Pamatpienākumi:
• Riska analīze ceļojumu un nelaimes gadījumu apdrošināšanā, apdrošināšanas noteikumu un atlīdzību metodiku sagatavošana un pilnveidošana, tirgus monitorings;
• Personu apdrošināšanas veidu (t. sk. veselības) datu apkopošana, analizēšana, atskaišu sagatavošana;
• Darbs ar korporatīviem klientiem ceļojumu un nelaimes gadījumu apdrošināšanā (riska saskaņošana visiem pārdošanas kanāliem); 
• IT programmas uzdevumu izstrādāšanā ceļojumu un nelaimes gadījumu apdrošināšanā un ar to saistītās dokumentācijas sagatavošana un uzturēšana;
• Komunikācija ar sadarbības partneriem un pārdošanas kanāliem, apmācību vadīšana.

Prasības kandidātiem:
• augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbībā vai medicīnā;
• izcilas Excel (darbs Pivot) zināšanas;
• analītiska domāšana, iniciatīva un spēja darbu veikt patstāvīgi;
• komunikabilitāte, enerģiskums un mērķtiecība;
• teicamas latviešu, labas angļu un krievu valodas zināšanas;
• pieredze apdrošināšanā  ar personu apdrošināšanas veidiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:
• interesantu un dinamisku darbu starptautiskā uzņēmumā;
• iespēju augt un attīstīties kopā ar uzņēmumu;
• darbu atsaucīgā komandā;
• sociālās garantijas un dažādas darbinieku priekšrocības.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks izvirzīti uz otro atlases kārtu - interviju!

CV un pieteikuma vēstules lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@gjensidige.lv vai uz adresi: ADB “Gjensidige” Latvijas filiāle, Personāla nodaļa, Gustava Zemgala gatve 74A, Rīga, LV-1039.

Īsi par Gjensidige

Gjensidige ir Ziemeļvalstu vadošā nedzīvības apdrošināšanas kompānija ar 200 gadu pieredzi un administrāciju Norvēģijā. Vairāk nekā 4000 darbinieki, no kuriem 700 jau 10 gadus ir nodarbināti visās trīs Baltijas valstīs, aizrautīgi strādā, lai nodrošinātu nozarē labāko klientu apkalpošanu.