Gjensidige Latvija atlīdzinās zaudējumus klientiem, kas atcels ceļojumus koronavīrusa epidēmijas dēļ

27.02.2020

Новости и пресс релизы

  • 29.04.2020
    Yслуги обеспечиваем удалённо
    Больше
  • 17.04.2020
    Ieteikumi kā pasargāt seniorus koronavīrusa laikā
    Больше
  • 16.04.2020
    Самый надежный путь к топливу! Покупай OCTA и выигрывай топливо.
    Больше

 

Ņemot vērā šobrīd esošo satraukumu par koronavīrusa COVID-19 izplatību Eiropā, Gjensidige Latvija informē, ka atlīdzinās zaudējumus klientiem, kas pieņems lēmumu nedoties ceļojumā uz vietām, kur fiksēto koronavīrusa gadījumu vai karantīnas dēļ neiesaka braukt Latvijas Republikas Ārlietu ministrija. Jāpievērš uzmanība, ka apdrošināšanai jābūt iegādātai pirms šāda ieteikuma publiskas paziņošanas.

“Visiem, kuri  ir iegādājušies apdrošināšanu nenotikušajam ceļojumam, un pieņēmuši lēmumu atteikties no plāniem ceļot uz vietām, kurās pasludināta karantīna un Latvijas Ārlietu ministrija iesaka turp nebraukt, atlīdzināsim ceļojuma izdevumus, kā tas paredzēts nenotikuša ceļojuma apdrošināšanas noteikumos. Kaitējums tiks atlīdzināts tiem, kuri līgumus par nenotikuša ceļojuma apdrošināšanu ir noslēguši, pirms tika paziņotas rekomendācijas nebraukt uz attiecīgajām vietām. Šo apdrošināšanas aizsardzību varēs izmantot gan ceļojumu aģentūras, gan cilvēki, kas ceļojumus pirkuši individuāli,” informē apdrošināšanas sabiedrības  Gjensidige Latvija Personu apdrošināšanas produktu vadītājs Kārlis Eberhards.

Pēc K. Eberharda teiktā, ir svarīgi novērst vīrusa izplatību un samazināt iespēju tam nokļūt mūsu valstī. “Šajā gadījumā, paplašinot nenotikuša ceļojuma apdrošināšanas robežas, vēlamies aizsargāt cilvēkus no riska inficēties ar vīrusu un atvest to uz Latviju. Tādu pašu risinājumu piemēro Gjensidige apdrošināšanas grupas uzņēmumi Norvēģijā, Dānijā, Zviedrijā, Lietuvā un Igaunijā,” uzsver apdrošinātājs.

Šī apdrošināšana ietver visus galvenos riskus, kuru dēļ var nenotikt ceļojums. Taču parasti epidēmija vai karantīna netiek uzlūkota par apdrošināšanas gadījumu. Novērtējiet apstākļus un, pievienojoties veselības uzraudzības speciālistu un valsts institūciju ieteikumiem nedoties ceļojumā tur, kur pasludināta epidēmija. Gjensidige šajā konkrētajā gadījumā ir paplašinājusi klientu aizsardzību.

Uzņēmums pievērš uzmanību, ka parasti nenotikuša ceļojuma apdrošināšanu izvēlas ceļotāji, kas ceļojumu iegādājas iepriekš. Tiek apdrošinātas ceļojuma biļetes, naktsmītņu pakalpojumi, automašīnu noma, biļetes uz pasākumiem un citi pakalpojumi, kurus cilvēkus iegādājas iepriekš. “Ja cilvēki nevar doties ceļojumā savas vai ģimenes locekļu veselības dēļ, zaudējumiem tiem tiek atlīdzināti, iesniedzot medicīniskus dokumentus. Šajā gadījumā personām, kam ir šī apdrošināšana pietiks apdrošināšanas sabiedrībai iesniegt dokumentus, ka tiem bija jābrauc uz vietu, uz kuru fiksēto koronavīrusa gadījumu vai karantīnas dēļ Latvijas Republikas Ārlietu ministrija iesaka nebraukt,” stāsta K. Eberhards.

Personas, kas jau atrodas ārzemēs un ir saslimušas, var izmantot medicīnisko izdevumu apdrošināšanu. “Tiem, kam ir medicīnisko izdevumu apdrošināšana ceļojumam, apmaksājam neatliekamo medicīnisko palīdzību akūtas saslimšanas gadījumā, kuras pirmie simptomi, kas rada draudus apdrošinātā dzīvībai un prasa nepieciešamo medicīnisko palīdzību, ir parādījušies apdrošināšanas līguma spēkā esamības laikā, atrodoties ārzemēs,” saka K. Eberhards.

Ja apdrošinātajam pēc nepieciešamās medicīniskās palīdzības sniegšanas karantīnas dēļ būtu jāpavada ārstniecības iestādē ilgāks laiks, tiks atlīdzināti arī šie izdevumi. “Ja ar ārstu atļauju apdrošinātais varēs atgriezties savā zemē turpmākai stacionārai ārstēšanai, tad organizēsim un atlīdzināsim viņa atgriešanās brauciena izmaksas uz Latviju,” uzsver apdrošināšanas produktu un riska vērtēšanas eksperts.

Kārlis Eberhards norāda, ka pašlaik ceļojošie klienti var izmantot arī ceļojuma atcelšanas, atlikšanas un ceļojuma savienojuma zaudēšanas apdrošināšanu – ja tas notiks koronavīrusa vai citu iemeslu dēļ.