Iestājies ceļojumu apdrošināšanas gadījums

Šeit tu atradīsi noderīgu informāciju, kā rīkoties, ja iestājies ceļojumu apdrošināšanas gadījums. Uzzini arī, kā ziņot par negadījumu un ātri saņemt nepieciešamo palīdzību. Lai kur tu atrastos ceļojuma laikā, garantēsim medicīnisko pakalpojumu un repatriācijas izdevumu apmaksu, ja tas būs nepieciešams.

Ja noticis nelaimes gadījums un/ vai pēkšņi sākusies saslimšana

Nekavējoties vērsies ārstniecības iestādē pēc medicīniskās palīdzības

1. Ja esi saņēmis medicīnisko palīdzību, bet tavi izdevumi ir nebūtiski un tu vari turpināt ceļojumu:

  • saglabā ārsta izrakstu, receptes kopijas, rēķinu un čekus;
  • ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no brīža, kad tas kļuva iespējams, paziņo mums par negadījuma iestāšanos;
  • 1 kalendārā mēneša laikā no paziņošanas, iesniedz apdrošināšanas gadījuma un zaudējumu apliecinošus dokumentus internetā vai mūsu filiālēs vai klientu apkalpošanas centros

2. Ja esi saņēmis medicīnisko palīdzību un tev radušies būtiski izdevumi un/vai ir nepieciešama repatriācija, sazinies ar:

ADB "Gjensidige"
Tel. +371 26141775 (darba laikā)
e-pasts: travel@gjensidige.lv

UAB "April Lietuva Assistance"
Tel. +370 52790860 (24/7)
e-pasts: claims@lt.april.com

Ja atrodies Krievijā:
"Savitar group" LLC
Tālr. +7 495 987 17 75(24/7)
e-pasts: svg@savitar-gr.com

Ja atrodies Baltkrievijā:
Belgosstrah Assistance

Tel. +375 17 2524890 (24/7)
e-pasts: claims@lt.april.com

Noticis negadījums saistībā ar mantu, dokumentiem vai juridiskajiem pakalpojumiem

Nekavējoties vērsies policijā, glābšanas dienestā, pie avio pārvadātāja vai cita kompetentā iestādē atbilstoši situācijai.

Ja aizkavējas lidojums:

  • uzzini laiku, kad reiss varēs turpināties;
  • pieprasi lidsabiedrības izziņu par avioreisa kavēšanos vai atcelšanu. Ja tiki pārlikts uz citu reisu, tad izziņu par reisa nomaiņu un maršrutu.

Ja aizkavējas bagāža vai tā tiek nozaudēta:

  • vērsies pie lidostas personāla un pieprasi izziņu par bagāžas kavēšanos vai lidsabiedrības izziņu, kas apliecina, ka bagāža ir nozaudēta.

Ja bojāta bagāža:

  • pieprasi lidostas izziņu un transporta pakalpojumu sniedzēja rakstisku apstiprinājumu par bagāžas bojājumu;
  • nofotografē bagāžas somu/koferi, saglabā fotogrāfiju;
  • pieprasi izziņu no remontdarbnīcas par somas/kofera stāvokli, arī gadījumā, kad to nevar salabot.

Ja tev nozagtas mantas vai dokumenti:

  • vērsies policijā un piesaki zādzības gadījumu;
  • pieprasi no policijas izziņu, ka zādzības gadījums ir pieteikts, un informāciju par procesa virzību;
  • dokumentu zādzības gadījumā sazinies ar Ārlietu ministrijas Konsulāro departamentu pa tālruni +371 67016 364 (darba laikā), +371 26337711 (diennakti) vai e-pastu palidziba@mfa.gov.lv, kas attiecīgajā valstī sazināsies ar kādu no Eiropas Savienības dalībvalsts diplomātisko vai konsulāro pārstāvniecību un vienosies par pagaidu ceļošanas dokumenta (Emergency Travel Document) izsniegšanu.

Ceļojumu atcelšana:

  • pirms paredzētā ceļojuma sazinies ar ADB”Gjensidige”, tālr.: +37126141775 (darba laikā), e-pasts: travel@gjensidige.lv;
  • iesniedz izziņu no tūrisma aģentūras, kurā norādīts kompensēto izdevumu apmērs vai kompensācijas atteikums par paredzētā ceļojuma atcelšanu;
  • iesniedz dokumentus, kas apstiprinātu ceļojuma anulēšanas iemesla pamatotību (ārsta izziņa, policijas izziņa par satiksmes negadījumu, kurā cietusi ir apdrošinātā persona u.c.).

Ja nodarīti zaudējumi trešās personas veselībai vai mantai:

  • fiksē negadījuma apstākļus;
  • vērsies policijā vai citā institūcijā, kas var apliecināt negadījumu un trešajai personai nodarītos zaudējumus.

Svarīgi! Saglabā aviobiļetes, bagāžas talonus, čekus u.c. dokumentus par papildu izdevumiem!

Ne vēlāk kā 3 darba dienu laikā no brīža, kad tas kļuva iespējams, iesniedz dokumentus.

Zaudējumus vai atlīdzības visērtāk iespējams pieteikt internetā, bet gadījumos, kad tas nav iespējams, dodies uz kādu no mūsu filiālēm.