Gjensidige Latvija aicina iedzīvotājus uzmanīties no viltus zvaniem

26.03.2020

Jaunumi un preses relīzes

  • 10.10.2024
    Autovadītāju sezonālās galvassāpes – putni un grauzēji
    More
  • 23.09.2024
    Radīt drošības sajūtu – ilgtermiņa ieguldījums darbiniekos
    More
  • 04.09.2024
    Darbs bez atvaļinājuma: eksperta viedoklis par izdegšanas risku
    More

Gjensidige Latvija ir saņēmusi informāciju par iespējamiem viltus telefona zvaniem Gjensidige Latvija vārdā, kuros klients tiek lūgts izpaust savus personas datus. Gjensidige Latvija vērš uzmanību, ka tā neveic zvanus no tālruņa nr. 6711 2222 (tas darbojas tikai ienākošajiem zvaniem) un, zvanot saviem klientiem, tā nelūdz bez pamatota iemesla sniegt personīgu informāciju. Gadījumā, ja tiek saņemts šāda veida zvans, lūdzam ievērot piesardzību un nedalīties ar savu informāciju, kā arī ziņot par to Gjensidige Latvija.

 Šī ir pirmā reize, kad Gjensidige Latvija saņem informāciju par iespējamiem viltus zvaniem. Šobrīd zvanus saņēmis tikai viens klients un turpmāki viltus zvanu riski ir novērsti.

Aicinām klientus vērst uzmanību tam, ka Gjensidige Latvija nelūdz klientiem sniegt personīgu informāciju pa telefonu, it sevišķi, ja šī informācija jau ir Gjensidige Latvija rīcībā vai tā nav nepieciešama konkrēta pakalpojuma sniegšanai. Aicinām klientus pret šāda veida zvaniem vienmēr izturēties ar piesardzību. Ja klients nav drošs par zvanītāju, ieteicams sarunu pārtraukt un pašam piezvanīt uz Gjensidige Latvija klientu apkalpošanas tālruni vai savam klientu apkalpošanas speciālistam.