Izvēloties apdrošinātāju, svarīgākais kritērijs – uzticamība

17.10.2018

Jaunumi un preses relīzes

  • 01.07.2020
    Izmaiņas saistībā ar Zaļo karti — turpmāk nav jādodas pie apdrošinātāja
    Vairāk
  • 26.06.2020
    Peldsezona rit pilnā sparā - iedzīvotājus aicina atcerēties par drošību ūdens tuvumā karstajā laikā.
    Vairāk
  • 17.06.2020
    Kas ir ērču encefalīta endēmiskie rajoni un kas jāzina, uz tiem ceļojot?
    Vairāk

Pēdējo divu gadu laikā ir novērojama stabila nedzīvības apdrošināšanas nozares izaugsme visos segmentos, it sevišķi īpašuma apdrošināšanā un KASKO. Kamēr polises cena joprojām ir būtisks aspekts izvēloties apdrošināšanu, aizvien svarīgāka kļūst uzticamība, jeb drošība, ka apdrošinātājs sniegs palīdzību, kad tā būs nepieciešama, liecina Gjensidige Latvija veiktā aptauja.

Salīdzinājumā ar 2016. gada vasaru, visvairāk ir pieaudzis īpašuma apdrošināšanas pieprasījums. Tas ir skaidrojams gan ar iedzīvotāju izpratnes pieaugumu par apdrošināšanas nepieciešamību, gan nekustamā īpašuma tirgus, īpaši jauno projektu attīstību pēdējo gadu laikā.  2018. gada pirmajā ceturksnī ap 21% no iegādātajiem dzīvokļiem Rīgā bija jaunajos projektos, kuriem kārtojot kredītsaistības, apdrošināšana ir obligāta prasība. Tāpat audzis ceļojumu apdrošināšanas pieprasījums, sakarā ar ceļošanas iespēju uzlabošanos – ekonomisko izaugsmi un zemo cenu lidojumu tirgus attīstību. Stabilās finanšu situācijas dēļ arī pieaudzis KASKO pieprasījums, jo iedzīvotāji sliecas iegādāties jaunākus auto.

Izvēles izdarīšanas procesā iedzīvotājiem, pirmkārt, ir svarīgs uzticamības aspekts – vai izvēlētā kompānija nepieciešamības gadījumā sniegs vajadzīgo palīdzību. Tas ietver situācijas ātru izmeklēšanu, komunikāciju un atlīdzības izmaksu. Otrkārt, svarīgi ir tas, cik piedāvājums ir izdevīgs – klienta labums pret ieguldītajiem līdzekļiem. Lai to izvērtētu, vairums klientu veic apdrošinātāju piedāvāto cenu un pakalpojumu salīdzinājumu, jo nevēlas pārmaksāt. Treškārt, iedzīvotāji īpaši novērtē apdrošinātāja godīgumu un atbilstošu zaudējumu atlīdzību, jo patērētājiem ir būtiski nepārmaksāt gan polises iegādes brīdī, gan pasargāt sevi no papildu izdevumiem, ja noticis negadījums.

“Gan dati, gan Gjensidige Latvija ikdienas prakse liecina par to, ka cilvēki aizvien vairāk novērtē apdrošināšanas nepieciešamību – bieži gan tikai tad, kad pašus skārusi nelaime vai arī negadījumu noticis draugiem vai tuviniekiem. Papildu jauniem klientiem, īpaši būtiska ir lojālo klientu uzticēšanās un sadarbība ilgtermiņā. Tam arī vēlamies pievērst pastiprinātu uzmanību – lai ar savu pakalpojumu kvalitāti un servisu veicinātu klientu uzticēšanos,” stāsta Gjensidige Latvija vadītāja Ināra Meija.

Par ADB "Gjensidige": ADB “Gjensidige” Latvijas filiāle ir Norvēģijas vadošās apdrošināšanas kompānijas meitas uzņēmums, kas šogad atzīmē 24 gadu jubileju. Gjensidige Latvija ir viena no TOP3 vadošajām apdrošināšanas kompānijām Latvijā un tā piedāvā visus nedzīvības apdrošināšanas veidus. Gjensidige Latvija piedāvā saņemt konsultācijas, piedāvājumus, pieteikt atlīdzību vai iegādāties visa veida nedzīvības apdrošināšanu internetā (gjensidige.lv), kā arī 17 pārstāvniecībās un klientu apkalpošanas centros visā Latvijā.