Informācija par viltus zvanu saņemšanu.

Jaunumi un preses relīzes

  • 20.02.2024
    Kā ziemas periodā auto īpašniekiem sadzīvot ar sāli?
    More
  • 19.02.2024
    Par darbinieku labbūtību rūpējas vien ceturtā daļa darba devēju
    More
  • 19.02.2024
    Par darbinieku labbūtību rūpējas vien ceturtā daļa darba devēju
    More

Gjensidige Latvija ir saņēmusi informāciju, par iespējamiem viltus zvaniem tās vārdā, kuros klients tiek lūgts izpaust savus personas datus. Mūsu klientu drošība ir mūsu prioritāte, tādēļ vēlamies atgādināt:

  • Gjensidige neveic zvanus saviem klientiem no tālruņa numura 6711 2222 – tas darbojas tikai ienākošajiem zvaniem. 
  • Zvanot saviem klientiem, mēs nelūdzam bez pamatota iemesla izpaust personīgu informāciju, it sevišķi, ja šī informācija jau ir Gjensidige Latvija rīcībā vai tā nav nepieciešama konkrēta pakalpojuma sniegšanai.
  • Ja klienti saņem šāda veida zvanu, aicinām:

1) ievērot piesardzību 

2) nedalīties ar savu informāciju,

3) nekavējoties ziņot par šādu incidentu.